Best View in Explorer 9+, Firefox 4+, Chrome 10+ or Opera 11+;
Download the new version and install:
فراخوانی ...
 
پنج‌شنبه 1 آبان 1393 | الخميس 28 ذوالحجة 1435 | Thursday 23 October 2014
عملیات روانی
فهرست گزیده مقالات عملیات روانی و حوزه‌های وابسته در مطبوعات/مهرناز نذیری نسخه چاپی RSS
  • فهرست گزیده مقالات عملیات روانی و حوزه‌های وابسته در مطبوعات/مهرناز نذیری
    چهارشنبه 13 شهریور 1387 ساعت 10:11

    فهرست گزیده مقالات عملیات روانی و حوزه‌های وابسته در مطبوعات مهرناز نذیری اشاره آنچه در پی می‌آید فهرست گزیده مقاله‌هایی در زمینه عملیات روانی در حوزه ارتباطات؛ اینترنت و اطلاع‌رسانی؛ تبلیغات و روابط عمومی؛ جنگ و رسانه می‌باشد که در ماه‌های آذر، دی، بهمن و اسفند 1386 در مطبوعات کشور چاپ شده است مواردی که خارج از این فاصله زمانی در مطالب زیر مشاهده می‌شود، مربوط به تأخیر در انتشار نشریه مربوطه است. - - «ارتباطات؛ فرا فرضیه‌ای برای روابط اجتماعی».

    فهرست گزیده مقالات عملیات روانی و حوزه‌های وابسته در مطبوعات مهرناز نذیری اشاره آنچه در پی می‌آید فهرست گزیده مقاله‌هایی در زمینه عملیات روانی در حوزه ارتباطات؛ اینترنت و اطلاع‌رسانی؛ تبلیغات و روابط عمومی؛ جنگ و رسانه می‌باشد که در ماه‌های آذر، دی، بهمن و اسفند 1386 در مطبوعات کشور چاپ شده است مواردی که خارج از این فاصله زمانی در مطالب زیر مشاهده می‌شود، مربوط به تأخیر در انتشار نشریه مربوطه است. - - «ارتباطات؛ فرا فرضیه‌ای برای روابط اجتماعی». روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 758 (10 بهمن 1386): 5. ارتباطات - «ارتباطات و فرهنگ». سهیلا ذکایی، ماهنامه روابط عمومی، ش 55 (آذر 1386): 45 – 49. - «اطلاع‌یابی ارتباطات؛ اهداف و برنامه». کاترین ان.کینک؛ روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 778 (5 اسفند 1386): 5. - «اقتصاد رسانه‌ها از دید کارشناسان علوم ارتباطات». علی‌اصغر محکی، خوب‌اندیش [ویژه‌نامه چهاردهمین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها] (19 آبان 1386): 6-7. - «پاناسی هزار خبرنگار دانش‌آموز دارد: سیدامیرمحمد خرازایی مدیرعامل خبرگزاری دانش‌آموزی ایران». احمد غلامحسینی، روزنامه رسالت، سال 23، ش 6355 (11 بهمن 1386): 5. - «دین و نهاد ارتباطات؛ پیوندها و پرسشها». هادی خانیکی، روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 753 (4 بهمن 1386): 5؛ ش 754 (5 بهمن 1386): 5. - «رسانه‌ها در دنیای مجازی». مجید سلیمانی؛ روزنامه ایران، سال 14، ش 3845 (4 بهمن 1386): 10. - «ساختار سازمان‌های رسانه‌ای». استفان لیسی، آردیس بی.شون، جان لبلانس ویکس؛ ترجمه پیروز ایزدی، فصلنامه رسانه، سال 18، ش 71 (پاییز 1386): 55 – 82. - «سمینار فلسفه رسانه». امیر بهبودی، ماهنامه آینه، ش 3 (دی 1386): 44 – 45. - «سواد رسانه‌ای؛ رویکردی نوین به نظارت رسانه‌ای». ماهنامه روابط عمومی، ش 56 (دی – بهمن 1386): 4-6. - «سیری در اندیشه مک لوهان: با نگاهی به تاریخ ایران». مقداد مهرابی، ماهنامه روابط عمومی، ش 54 (مهر – آبان 1386): 48 – 55. - «عناصر اصلی ساخت‌دهی سازمان‌های رسانه‌ای و مقایسه ساختار سازمانی صدا با سیما». حسین خجسته، فصلنامه رسانه، سال 18، ش 71 (پاییز 1386): 155 – 168. - «طبل رسانه‌ای دانشجویان». هدی هاشمی، روزنامه ایران، سال 13، ش 3839 (26 دی 1386): 15. - «فن‌آوری ارتباطات». کرک هالان، روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 762 (15 بهمن 1386): 5. ش 763 (16 بهمن 1386): 5؛ ش 764 (17 بهمن 1386): 5. - «مبارزه "ایپرا" برای شفافیت رسانه‌ای». روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 751 (2 بهمن 1386): 5؛ ش 752 (3 بهمن 1386): 5؛ ش 753 (4 بهمن 1386): 5. - «مبانی نظری و عملی رسانه‌ اثربخش و کارامد». محمدحسین الیاسی، فصلنامه عملیات روانی، سال 5، ش 17 (پاییز 1386): 35 – 52. - «مدیریت سازمان‌های رسانه‌ای». علی‌اصغر کیا، فصلنامه رسانه، سال 18، ش 71 (پاییز 1386): 181 – 188. - «مسأله مخاطب رسانه‌ای». دنیس مک کوایل، ترجمه مهدی منتظرقائم، روزنامه جشنواره [ویژه‌نامه چهاردهمین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها] سال 14، ش 1386): (16 آبان 1386): 7. - «نظام رسانه‌های عالمگیر». روزنامه رسالت، سال 23، ش 6373 (4 اسفند 1386): 18. - «نقش رسانه و جامعه بر روی اطفال و نوجوانان». اکبر سلیمانی باغشاه، روزنامه حمایت، ش 1343 (24 بهمن 1386): 7. - «نقش و اهمیت ارتباطات در سازمان و مدیریت». محمدحسن پرداختچی، روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 762 (15 بهمن 1386): 5. - «نگرش عمومی و استقبال رسانه‌ای». ضیاءالدین بهبودی، پگاه حوزه [ویژه‌نامه چهاردهمین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها] ش 2 (17 آبان 1386): 1. - «هرم تأثیر ارتباطات». روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 744 (23 دی 1386): 5. - «امنیت اطلاعات در رایانه». محمود خلیق کاخکی، روزنامه حمایت، ش 1272 (23 آبان 1386): 7. اینترنت و اطلاع‌رسانی - «اینترنت ابزاری برای جذب تمامی مخاطبان هدف». مجید فراهانی، روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 670 (22 مهر 1386): 6. - «بررسی رابطه استفاده از اینترنت و هویت دینی کاربران». فصلنامه ره‌آوردنور، سال 6، ش 19 (تابستان 1386): 4-5. - «بررسی نرخ شیوع اعتیاد به اینترنت در دختران دبیرستانی شهر تهران و مقایسه دختران معتاد و غیرمعتاد به اینترنت در تغییرهای تنهایی، عزت‌ نفس و مهارت‌های اجتماعی». لیلی قاسم‌زاده، مهرناز شهرآرای، علیرضا مرادی، فصلنامه زنان، سال 3، ش 1، (تابستان 1386): 7-27. - «به سوی جامعه اطلاعاتی». حمید شهریاری، فصلنامه ره‌آوردنور، سال 6، ش 19 (تابستان 1386): 2-3. - «پادکست را بیشتر بشناسیم؟». سهیلا ذکایی، روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 741 (19 دی 1386): 5. - «پایگاه‌های مفید کودکان در اینترنت». علی روح‌الهی خراسانی، فصلنامه ره‌آوردنور، سال 6، ش 19 (تابستان 1386): 40 – 45. - «تأثیر اینترنت بر هویت همالان». بهزاد دوران، فصلنامه انجمن ایرانی مطالعات و ارتباطات، سال 2، ش 5 (بهار – تابستان 1386): 109 – 136. - «تحول روابط انسانی در جامعه اطلاعاتی». روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 676 (29 مهر 1386): 5. - «جنبش نرم‌افزاری یا نهضت تولید علم و اندیشه». حمید صبری، ماهنامه روابط عمومی، ش 56 (دی – بهمن 1386): 32 – 35. - «چرا اینترنت آخرین ابزار روابط عمومی محسوب می‌شود(1)». روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 751 (2 بهمن 1386): 5؛ ش 752 (3 بهمن 1386): 5. - «دانش اطلاع‌رسانی». روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 768 (23 بهمن 1386): 5؛ ش 769 (24 بهمن 1386): 5. - «راهبردهای ایجاد یک جامعه اطلاعاتی از لحاظ اخلاقی». امیرمسعود امیرمظاهری، روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 750 (1 بهمن 1386): 5. - «شکاف دیجیتالی و بی‌اخلاقی در فضای مجازی». روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 774 (30 بهمن 1386): 5. - «شوراهای فناوری اطلاعات در شیب بلاتکلیفی: ادغام شوراها هنوز بی‌نتیجه مانده است». فاطمه ملکی، روزنامه اعتماد ملی، ش 593 (اسفند 1386): 9. - «کاربرد اینترنت در اوقات فراغت جوانان ایرانی». روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 677 (30 مهر 1386): 4. - «کاوش درباره اینترنت ایرانی: آیا پدیده‌ای به نام اینترنت ملی وجود خارجی دارد؟». فرانک فرهانی جم، روزنامه جام‌جم، سال 8، ش 2211 (14 بهمن 1386): 7. - «مستهجن نگاری در اینترنت و تأثیر آن بر نوجوانان». روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 696 (23 آبان 1386): 7. - «مشکل ضعف اطلاع‌رسانی کشور در کجاست». حسین امامی، روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 761 (14 بهمن 1386): 5. - «مصرف اینترنت در سبک‌های فراغتی جوانان تهرانی». سلیمان پاک‌سرشت، فصلنامه انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات، سال 2، ش 5 (بهار – تابستان 1386): 137 – 158. - «نقدهایی در باب اینترنت ملی». بهاره صفوی، روزنامه جام‌جم، سال 8، ش 2211 (14 بهمن 1386): 7. - «نقش رسانه‌ها در تولید علم و جنبش نرم‌افزاری». افشین منتظر قائم، ماهنامه آینه، ش 2 (آذر 1386): 4-6؛ش 3 (دی 1386): 41 – 43. - «نگاهی به پارکست و کارکردهای آن در اینترنت: پادکست یا وبلاگ، کدام آسان‌تر است؟». معصومه شهبندی، فصلنامه ره‌آورد نور، سال 6، ش 19 (تابستان 1386): 64 – 69. - «آشنایی با نظریه اشاعه نوآوری‌ها». یونس شکرخواه، ماهنامه روابط عمومی، ش 54 (مهر – آبان 1386): 12. تبلیغات و روابط عمومی - «آنالیز تبلیغات و رسانه‌های انتخابی». ماهنامه تبلیغات، سال 1386):، ش 7 (آذر 1386): 17 -20. - «آیا دغدغه تو هم همین است!: مدیر روابط عمومی، کارشناس روابط عمومی». میرزابابا مطهری‌نژاد، ماهنامه روابط عمومی، ش 54 (مهر – آبان 1386): 2-3. - «آیا صداقت یک ارزش مطلق روابط عمومی است؟». روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 723 (25 آذر 1386): 5. - «ابزار با تکنیک‌ها فرق می‌کند». روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 770 (25 بهمن 1386): 5. - «ابزارهای روابط عمومی، روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 770 (25 بهمن 1386): 5؛ ش 771 (27 بهمن 1386): 5؛ ش 772 (28 بهمن 1386): 5». - «اجتماع‌گرایی». روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3 (ش 784 (13 اسفند 1386): 5. - «اخلاق در روابط عمومی پایه‌ و اساس ارایه واقعیت‌ها». روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 710 (10 آذر 1386): 5. - «ارتباطات و تبلیغات نوین، اهمیت ابزار و شیوه‌ها». حسن اسفندیار، ماهنامه روابط عمومی، ش 54 (مهر – آبان 1386): 16 – 23. - «ارتباطات فرافرضیه‌ای برای روابط عمومی». روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 759 (11 بهمن 1386): 5. - «ارتباط متعامل روابط عمومی با ابزار خبرنگار الکترونیکی». حمید ضیایی‌پرور، روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 730 (3 دی 1386): 5. - «ارزیابی عملکرد در مدیریت رسانه‌ای بحران». علی‌اکبر خدابخش، روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 769 ( 24 بهمن 1386): 5. - «استانداردهای اخلاقی روابط عمومی». هربرت ام. لوید، روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 744 (23 دی 1386): 5؛ ش 745 (24 دی 1386): 5؛ ش 746 (25 دی 1386): 5؛ ش 747 (26 دی 1386): 5. - «اصول و تکنیک‌های تولید آگهی(2)». کرک هالاهان، روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 749 (30 دی 1386): 5؛ ش 748 (27 دی 1386): 5؛ 750 (1بهمن 1386): 5. - «اعتبارنامه روابط عمومی(2)». روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 749 (30 دی 1386): 5، ش 748 (27 دی 1386): 5. - «الگوی آموزش روابط عمومی برای عملکرد حرفه‌ای». روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 745 (24 دی 1386): 5؛ ش 746 (25 دی 1386): 5. - «افکار عمومی چگونه اثر می‌گذارد؟». روزنامه آرمان روابط عمومی، سال ش 787 (16 اسفند 1386): 5. - «الگوی آموزش روابط عمومی برای عملکرد حرفه‌ای». ترجمه گیتی هورمند، روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش742 (20 دی 1386): 5؛ ش 743 (22 دی 1386): 5؛ ش 744 (23 دی 1386): 5. - «انتخابات انجمن روابط عمومی ایران برای تحول مدیریتی». هوشمند سفیدی، روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 750 (1 بهمن 1386): 5. - «انتخابات پنجمین دوره هیأت مدیره انجمن روابط عمومی ایران برگزار شد». ماهنامه روابط عمومی، ش 56 (دی – بهمن 1386): 17 – 18. - «اندیشه‌های تبلیغی و ارتباطی امام خمینی(ره)». محمدهادی همایون، روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 758 (10 بهمن 1386): 5؛ ش 759 (11 بهمن 1386): 5؛ ش 760 (13 بهمن 1386): 5؛ ش 761 (14 بهمن 1386): 5؛ ش 762 (15 بهمن 1386): 5. - «اهداف تبلیغات بازاریابی». روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 734 (9 دی 1386): 5؛ ش 735 (10 دی 1386): 5؛ ش 742 (20 دی 1386): 5. - «اهداف در روابط عمومی». روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 729 (2 دی 1386): 5. - «اهمیت، اعتبار و اعتماد به واحد روابط عمومی در پیشبرد اهداف سازمان». بهروز شهسواری، ماهنامه روابط عمومی، ش 56 (دی – بهمن 1386): 58 – 60. - «اهمیت بازدهی سرمایه‌گذاری تلاش‌های تبلیغاتی و رابطه رسانه‌ای(1)». روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 724 (26 آذر 1386): 5؛ ش 725 (27 آذر 1386): 5. - «اهمیت و کارکرد تبلیغات معاصر». سعید طلایی، ماهنامه تحقیقات روابط عمومی، ش 23 (شهریور و مهر 1386): 10 – 12. - «اینترنت علیه اینترنت». اسماعیل ذبیحی، روزنامه ابتکار، ش 1046 (2 آبان 1386): 8. - «بازنگری؛ قلب بازاریابی(1)». رضا نوری‌نیا، روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 732 (15 دی 1386): 5؛ ش 733 (6 دی 1386): 5. - «بازاریابی پارتیزانی در برابر بازاریابی سنتی». ماهنامه دانش تبلیغات، ش 24 (دی 1386): 21 – 25. - «بازاریابی روابط عمومی». روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 732 (5 دی 1386): 5. - «بازاریابی یعنی مدیریت ارتباطات». علیرضا سهرابیان، ماهنامه دانش تبلیغات، ش 24 (دی 1386): 26 – 27. - «بازی روابط عمومی‌ها در زمین چاپخانه‌ها». مرتضی تفرشی، ماهنامه صنعت چاپ، سال 26، ش 308 (بهمن 1386): 44 – 50. - «برنامه‌ریزی در روابط عمومی». غلامحسین عبیری، روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 763 (16 بهمن 1386): 5. - «برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری برای تبلیغات». راجیو باترا؛ جانگ می‌یرز و دیوید آکر، ترجمه لیلا کاووسی، فصلنامه رسانه، سال 18، ش 70 (تابستان 1386): 55 – 73. - «"بلواریسم" در مقابل روابط عمومی». روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 784 (13 اسفند 1386): 5. - «به کجا چنین شتابان! سازندگان انیمیشن درباره تولید انیمیشن‌های تبلیغاتی می‌گویند». زکیه سعیدی، روزنامه همشهری، سال 16، ش 4498 (5 اسفند 1386): 12. - «پایداری انجمن‌ها و مؤسسات روابط عمومی». سجاماتاپوماتائو، روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 753 (4 بهمن 1386): 5؛ ش 754 (6 بهمن 1386): 5. - «پروپاگاندا علیه اتحاد: تحلیل رویکرد رسانه‌های سرمایه سالار داخلی و خارجی نسبت به روابط جمهوری اسلامی ایران و امریکای لاتین». مصطفی حریزی، ماهنامه برداشت اول، ش (دی 1386): 82 – 83. - «پژوهش‌های تجربی در افکار عمومی». فریدریش پولاک، روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش682 (6 آبان 1386): 4. - «تأثیر تبلیغات بر روند تغییر تدریجی ارزش‌ها و هنجارها». ناهید مونسان، ماهنامه روابط عمومی، ش 56 (دی – بهمن 1386): 12 – 13. - «تأثیر روابط عمومی بر پردازش تبلیغات». پیتر کاشینگ، لئوبرنت؛ ترجمه الهه ودودی، روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش715 (15 آذر 1386): 5؛ ش 716 (17 آذر 1386): 5؛ ش 717 (18 آذر 1386): 5. - «تبلیغات باور محور در برابر حملات نگرش محور». علی جعفری، ماهنامه برداشت اول، ش 2 (دی 1386): 40 – 42. - «تبلیغات بخشی از فرهنگ گرافیک تجاری و هنری در گفت‌وگو با کامران کاتوزیان». زهرا حاج محمدی، روزنامه همشهری، سال 16، ش 4466 (25 دی 1386): 18. - «تبلیغات برجسته چه ویژگی‌هایی دارد؟». احمد صفری، ماهنامه تبلیغات، سال 1386):، ش 7 (آذر 1386): 39 – 40. - «تبلیغات تجاری و افسون مخاطب». حسن بشیر، سیدمحمد فکورپور، روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش736 (13 دی 1386): 5؛ ش 739 (15 دی 1386): 5. - «تبلیغات سیاسی و افکارعمومی». بیتا بابایی‌راد، روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 740 (16 دی 1386): 6. - «تبلیغات و کودکان». روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 715 (15 آذر 1386): 6. - «تبلیغات و فرهنگ». سعید موسوی، ماهنامه آینه، ش 2 (آذر 1386): 29 – 32؛ ش 3 (دی 1386): 4 – 6. - «تبلیغات نوین، اهمیت، ابزار و شیوه‌ها». حسن اسفندیار، ماهنامه روابط عمومی، ش 55 (آذر 1386): 12 – 24. - «تبلیغات یعنی عملیات: گفت‌وگو با نصرالله محمودزاده». ماهنامه برداشت اول، ش 2 (دی 1386): 29 – 31. - «تحقیقات و ارزیابی در روابط عمومی بحران». ری الدون هیبرت، روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 779 (6 اسفند 1386): 5؛ ش 780 (7 اسفند 1386): 5؛ ش 781 (8 اسفند 1386): 5؛ ش 782 (11 اسفند 1386): 5. - «تحلیل پاسخ‌های گروهی به تبلیغات». پیتر کاشینگ لئو برنت؛ ترجمه الهه ودودی، روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش718 (18 آذر 1386): 5. - «تعریف و کاربرد تحقیقات روابط عمومی». روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 764 (17 بهمن 1386): 5؛ ش 763 (16 بهمن 1386): 5. - «تغییرات اجتماعی و نقش روابط عمومی در رسانه». حسین سبحانی، ماهنامه روابط عمومی، ش 55 (آذر 1386): 50 – 51. - «تفکر استراتژیک تبلیغاتی». احمد روستا، علی خویه، روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 755 (7 بهمن 1386): 5؛ ش 756 (8 بهمن 1386): 5. - «تکامل سازمان‌های آوازه‌گری». روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 782 (11 اسفند 1386): 5؛ ش 783 (12 اسفند 1386): 5؛ ش 784 (13 اسفند 1386): 5؛ ش 787 (16 اسفند 1386): 5. - «تکنولوژی‌های دیجیتال و روابط‌عمومی: سنجش میزان تأثیر و کارایی طرح و محتوای روابط عمومی». مری‌آن فرگوسن، روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 738 (13 دی 1386): 5. - «تکنیک‌های ارتباط مؤثر». روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 744 (23 دی 1386): 6. - «توصیه‌ای برای پژوهشگران حرفه روابط عمومی». سابرینا کاتالدو؛ ترجمه الهام رحمانی، روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 738 (13 دی 1386): 5. - «جای خالی روابط عمومی در اجرای سند چشم‌انداز 20 ساله». امیر جم، ماهنامه روابط عمومی، ش 56 (دی – بهمن 1386): 9 – 11. - «جای خالی روابط عمومی الکترونیک در آیین‌نامه جدید دولت». روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 730 (3 دی 1386): 5؛ ش 742 (20 دی 1386): 5. - «جایگاه روابط عمومی در جامعه اطلاعاتی». حق‌وردی، ماهنامه روابط عمومی، ش 54 (مهر – آبان 1386): 47. - «جایگاه روابط عمومی‌ها بدون رسانه‌ها بی‌معنی می‌شود». مجتبی باغدارنیا، روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 781 (8 اسفند 1386): 5. - «جنبه اقتصادی حقیقی حرفه روابط عمومی». روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 778 (5 اسفند 1386): 5. - «چگونگی ارتقا وجهه روابط عمومی». روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 719 (20 آذر 1386): 5. - «چگونگی ارزیابی ارتباط روابط عمومی با رسانه‌ها». کتی دلاهای پین، روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 731 (4 دی 1386): 5. - «چگونه در روابط عمومی موفق باشیم». روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 719 (20 آذر 1386): 5. - «چهار الگوی روابط عمومی». روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 737 (12 دی 1386): 5. - «خشنودی مخاطب اصل است نه وابستگی او». مرضیه قاسمی، روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 729 (2 دی 1386): 5. - «درآمدی بر روابط عمومی ایران». امیر ترقی‌نژاد، ماهنامه روابط عمومی، ش 54 (مهر – آبان 1386): 38 – 39. - «دستورالعمل مشارکت در برترین‌های روابط عمومی جهان». روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 743 (22 دی 1386): 5؛ ش 748 (27 دی 1386): 5. - «دلایل اثرنابخشی برنامه‌های تبلیغاتی». مریم ستوده، روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 787 (16 اسفند 1386): 5؛ ش 788 (19 اسفند 1386): 5. - «راست یا دروغ تبلیغات مطبوعاتی». بهمن قطبی، روزنامه اطلاعات، ش 24088 (10 دی 1386): 5. - «رسالت روابط عمومی؛ فرهنگ‌سازی در جامعه». بهروز شهسواری، روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 751 (2 بهمن 1386): 5؛ ش 752 (3 بهمن 1386): 5. - «روابط عمومی اتحاد ملی و انسجام اسلامی». محمدرضا شهریاری، ماهنامه روابط عمومی، ش 56 (دی – بهمن 1386): 14 – 15. - «روابط عمومی از تحقیق تا ارزیابی». حمیدرضا طهماسبی، امیرحسین مرکزی، ماهنامه روابط عمومی، ش 54 (مهر – آبان 1386): 32 – 37. - «روابط عمومی از منظر نظریه سیستمی». روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش754 (6 بهمن 1386): 5؛ ش 755 (7 بهمن 1386): 5. - «روابط عمومی، با رویکرد الکترونیک: روابط عمومی الکترونیک، موانع و راه‌کارها». جواد قاسمی، ماهنامه روابط عمومی، ش 55 (آذر 1386): 27 – 29. - «"روابط عمومی بحران" و بانکداری». تیم هلفورد؛ ترجمه الهام رحمانی، روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، 777 (4 اسفند 1386): 5؛ ش 776 (2 اسفند 1386): 5. - «روابط عمومی برنده و بازنده». رسول آقاداوود، ماهنامه روابط عمومی، ش 55 (آذر 1386): 42 – 44. - «روابط عمومی بین‌المللی». روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 779 (6 اسفند 1386): 5. - «روابط عمومی دانشکده و دانشگاه». روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 768 (23 بهمن 1386): 5. - «روابط عمومی در ایران 1404؛ ایران توسعه یافته». هوشمند مفیدی، روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 757 (9 بهمن 1386): 5. - «روابط عمومی در برزیل». خوان کارلوس ملدا، روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 754 (24 دی 1386): 5؛ ش 746 (25 دی 1386): 5؛ ش 747 (26 دی 1386): 5؛ ش 748 (27 دی 1386): 5. - «روابط عمومی در فرایندهای جهانی شدن، روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 742 (20 دی 1386): 5. - «روابط عمومی در معرض نقد». علی مزینانی، ماهنامه روابط عمومی، ش 54 (مهر – آبان 1386): 10 – 11. - «روابط عمومی دیجیتال و نقش آن در بهبود اطلاع‌رسانی». علی محمدنژاد، روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 724 (26 آذر 1386): 5. - «روابط عمومی رسانه‌ها». غلامرضا کاظمی دنیان، ماهنامه روابط عمومی، ش 56 (دی – بهمن 1386): 41 – 43. - «روابط عمومی، رکن، پیشبرنده اهداف کلان معرفی کتاب». روزنامه همشهری، سال 16، ش 4493 (29 بهمن 1386): 12. - «روابط عمومی، مالکیت و تجاری کردن نشان». روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 764 (17 بهمن 1386): 5؛ ش 766 (20 بهمن 1386): 5. - «روابط عمومی و افکارعمومی». محمدعلی فقه، روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 729 (2 دی 1386): 5. - «روابط عمومی و انگیزه». ذبیح‌الله تجری غریب‌آبادی، ماهنامه روابط عمومی، ش 56 (دی – بهمن 1386): 44 – 54. - «روابط عمومی و اهمیت رفتار شایسته در سیره حضرت محمد(ص)». محمدعابد سیداستال، روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 766 (20 بهمن 1386): 5؛ ش 768 (23 بهمن 1386): 5؛ ش 769 (24 بهمن 1386): 5؛ ش 770 (25 بهمن 1386): 5. - «روابط عمومی و توسعه». هوشمند سعیدی، روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 723 (25 آذر 1386): 5؛ ش 724 (26 آذر 1386): 5. - «روابط عمومی و توسعه تجارت در عرصه بین‌المللی». روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 710، (10 آذر 1386): 5. - «روابط عمومی و تعامل برای مدیریت بحران». حسین قندی، روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 756 (8 بهمن 1386): 5؛ ش 757 (9 بهمن 1386): 5. - «روابط عمومی و روابط صنعتی». روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 759 (11 بهمن 1386): 5؛ ش 760 (13 بهمن 1386): 5؛ ش 761 (14 بهمن 1386): 5. - «روابط عمومی و ضرورت توسعه ارتباط از درون به بیرون». ماهنامه روابط عمومی، ش 56 (دی – بهمن 1386): 2. - «روابط عمومی و مدل چهارگانه ارتباطی». دیوید دوزیر، روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 714 (14 آذر 1386): 5. - «روابط عمومی و مدیریت تصویر سازمانی». روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 759 (11 بهمن 1386): 5؛ ش 760 (13 بهمن 1386): 5. - «روابط عمومی و مدیریت رسانه‌ای بحران(1)». سیدشهاب سیدمحسنی، روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 752: (3 بهمن 1386): 5. - «روابط عمومی و مدیریت رسانه‌ای بحران». علی‌اکبر خدابخش، روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 766 (20 بهمن 1386): 5. - «روابط عمومی و مشارکت». روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 715 (15 آذر 1386): 5. - «روابط عمومی و نقش آن در سازمان‌ها». مرتضی نجاتی، ماهنامه روابط عمومی، ش 54 (مهر – آبان 1386): 27 – 31. - «روابط عمومی‌های مدرن؛ بایدها و نبایدها». علیرضا یعقوبی، روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 739 (15 دی 1386): 5. - «روابط مشترک در روابط عمومی(1)». روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 706 (5 آذر 1386): 5؛ ش 731 (4 دی 1386): 5. - «روش‌های پژوهشی استقرایی و قیاسی در روابط عمومی»، فیلیپ جی.کچن؛ ترجمه سمیه رزمگاهی، روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 788 (19 اسفند 1386): 5. - «روند مصرف‌گرایی در جامعه چگونه است». ایرج نظافتی، روزنامه کیهان، ش 18959 (6 آذر 1386): 5؛ ش 18960 (7 آذر 1386): 5؛ ش 18961 (8 آذر 1386): 5. - «ساخت تبلیغات مؤثر». سعید طلایی، ماهنامه دانش تبلیغات، ش 24 (دی 1386): 14 – 15. - «سازمان و مدیریت در روابط عمومی». روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 771 (28 بهمن 1386): 5؛ ش 772 (28 بهمن 1386): 5. - «سال 2007؛ سال اخلاق روابط عمومی». فیروزه عسگری، روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 710 (10 آذر 1386): 5. - «سیمای روابط عمومی در ایران». هوشمند سفیدی، روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 743 (22 دی 1386): 5. - «شیوه‌نامه تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی». وزارت کشور منتشر کرد». روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 781 (8 اسفند 1386): 6. - «123 سال تبلیغات مطبوعاتی در ایران». روزنامه اطلاعات، ش 24088 (1386): دی 1386): 5. - «ضرورت واگذاری وظایف روابط عمومی‌های دولتی به بخش خصوصی». ناهید مونسان، ماهنامه روابط عمومی، ش 55 (آذر 1386): 7-9. - «ضرورت پژوهش در روابط عمومی». سیدحسن ترابی، ماهنامه روابط عمومی، ش 54 (مهر – آبان 1386): 24 – 26. - «طبقه‌بندی متغیرها براساس مشاهده». ماندانا صنیعی، روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 768 (23 بهمن 1386): 5؛ ش 769 (24 بهمن 1386): 5. - «طراحی شعار تبلیغاتی در جنگ‌های سرد بازاریابی». محمود محمدیان، روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 735 (10 دی 1386): 5. - «عوامل تأثیرگذار بر انتخابات تبلیغات». روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 738 (13 دی 1386): 5. - «کارکردهای چندرسانه‌ای در روابط عمومی».سیدمجتبی علوی، آرمان، ش 760 (13 بهمن 1386): 5؛ ش 761 (14 بهمن 1386): 5؛ ش 762 (15 بهمن 1386): 5. - «کارت خدمات نوین بانک ملت: نقد و بررسی تیزر تبلیغاتی بانک ملت». خسرو یحیایی، ماهنامه دانش تبلیغات، ش 24 (دی 1386): 16 – 17. - «کارکردهای روابط عمومی بحران در صنعت». حاجی محمد احمدی، روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش783 (12 اسفند 1386): 5؛ ش 784 (13 اسفند 1386): 5؛ ش 787 (16 اسفند 1386): 5؛ ش 788 (19 اسفند 1386): 5. - «گام نخست برای حرفه‌ای شدن: همایش روابط عمومی مثبت اسناد و املاک کشور». روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 718 (18 آذر 1386): 5. - «گفت‌وگو با جناب آقای قهریشی مدیر روابط عمومی چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها». پگاه حوزه، [ویژه‌نامه چهاردهمین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها] ش 2 (17 آبان 1386): 2. - «فردا دیر است: مدیران بدانند، روابط عمومی‌ها بخوانند – نگاهی کاربردی به وضعیت روابط‌عمومی در ایران و جهان». ماهنامه روابط عمومی، ش 54 (مهر – آبان 1386): 40 – 46. - «فرصت‌سازی و فرصت‌سوزی در روابط عمومی». محمدرضا شهریاری، ماهنامه روابط عمومی، ش 54 (مهر – آبان 1386): 9. - «قابلیت راهبردی روابط عمومی». روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 771 (27 بهمن 1386): 5؛ ش 772 (28 بهمن 1386): 5. - «قوانین تبلیغاتی در حال تغییر است: در گفت‌وگو با علیرضا کریمی، مدیرکل دفتر تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان شد». روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 757 (9 بهمن 1386): 5. - «قوانین طلایی بازاریابی». روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 745 (24 دی 1386): 5؛ ش 746 (25 دی 1386): 5؛ ش 747 (26 دی 1386): 5. - «مخاطب‌شناسی در قرن 21». مهناز طاهری، روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 774 (30 بهمن 1386): 5؛ ش 776 (2 اسفند 1386): 5؛ ش 775 (1 اسفند 1386): 5. - «مخاطب، وابستگی یا رضایتمندی». مرضیه قاسمی، ماهنامه روابط عمومی، ش 55 (آذر 1386): 38 – 41. - «مدیریت استراتژیک بحران». روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 774 (30 بهمن 1386): 5؛ ش 776 (2 اسفند 1386): 5؛ ش 775 (1 اسفند 1386): 5. - «مدیریت بحران در روابط عمومی: الگوی اطلاع‌رسانی زلزله بم». میرزابابا مطهری‌نژاد، ماهنامه روابط عمومی، ش 56 (دی – بهمن 1386): 19 – 13. - «مدیریت راهبردی بحران». روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 777 (4 اسفند 1386): 5. - «مدیریت روابط عمومی در بحران». روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 746 (25 دی 1386): 6. - «مدیریت هیئتی در سازمان و تأثیر آن بر فعالیت واحد روابط عمومی». مهدی محسنیان‌راد، فصلنامه رسانه‌ها، سال 18، ش 70 (تابستان 1386): 29 – 42. - «مقدمات طراحی ذهن در روابط عمومی». مهدوی ظفرقندی، ماهنامه روابط عمومی، ش 55 (آذر 1386): 30 – 37. - «موسیقی در تبلیغات به عنوان شکلی از پیوند فرهنگی». آنالیزاتوتا؛ ترجمه علی‌اصغر صباغی، ماهنامه رادیو، سال 6، ش 37 (مرداد 1386): 27 – 36. - «مهارت روابط انسانی بالاترین اهمیت را در سازمان‌ها را دارد». روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 788 ( 19 اسفند 1386): 5. - «مهندسی فرهنگی و مظلومیت فرهنگ: گفتگو با رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی». اکرم محمدی، روزنامه خراسان، ش 16927 (5 اسفند 1386): 12. - «نظریه تخطی با انتصاب مدیران غیرمتخصص به مدیریت روابط عمومی». جاساپ‌لی، روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 756 (8 بهمن 1386): 5. - «نظریه و نظریه‌پردازی در روابط عمومی». روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 737 (12 دی 1386): 5. - «نقش روابط‌عمومی در رشد صنعت تفریحات». بارنیوم پی.تی. روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 765 (18 بهمن 1386): 5. - «نقش روابط عمومی در شرکت‌های بین‌المللی قرن 21». روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 753 (4 بهمن 1386): 5؛ ش 754 (6 بهمن 1386): 5. - «نقش روابط عمومی در مدیریت». جیمز گرونیک؛ ترجمه احمد صالحی، روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 782 (11 اسفند 1386): 5؛ ش 783 (12 اسفند 1386): 5. - «نقش روابط عمومی در یک جامعه دمکراتیک». لیونل زتر؛ ترجمه اسماعیلیان، روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 747 (26 دی 1386): 5. - «نقش روابط عمومی سازمانی در فرایند مدیریت راهبردی». روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 734 (9 دی 1386): 5. - «نقش گم شده روابط عمومی در رسانه‌های خبری». طاهره رفیعی‌نژاد، روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 775، (1 اسفند 1386): 5. - «هنر و تبلیغات». سارا شهابی، ماهنامه کتاب ماه هنر، ش 109 – 110 (مهر – آبان 1386): 6 4 – 68. - «هویت بخش روابط‌عمومی‌ها در دولت نهم صورت گرفت». روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 755 (7 بهمن 1386): 5. - «واگذاری فضاهای تبلیغاتی». ماهنامه دانش تبلیغات، ش 24 (دی 1386): 13. - «افتضاح نظامی – رسانه‌ای». حسین باستانی، روزنامه مردم‌سالاری، ش 1714 (25 دی 1386): 8. جنگ و رسانه - «افکارعمومی و امنیت». محمد اسماعیل امینی، روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 683 (7 آبان 1386): 4. - «الجزیره در محاق: پربیننده‌ترین کانال عرب‌زبان قربانی روابط دوحه و ریاض شد». شیما خیری، روزنامه جام‌جم، سال 8، ش 2193 (22 دی 1386): 10. - «بازی‌های رایانه‌ای ابزار قدرت نرم». مهدی حق‌وردی طاقانکی، فصلنامه عملیات روانی، سال 4، ش 16 (تابستان 1386): 46 – 55. - «بررسی ابعاد جنگ روانی علیه دولت نهم». ماهنامه برداشت اول، ش 2 (دی 1386): 37 – 39. - «بررسی انواع تکنیک‌های جنگ روانی: با نگاهی به جنگ روانی علیه دولت». محمدمهدی اسماعیلی، ماهنامه برداشت اول، ش 2 (دی 1386): 43 – 44. - «بررسی فضای امنیت روانی رسانه‌ها». خوب‌اندیش [ویژه‌نامه چهاردهمین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها] (21 آبان 1386): 4. - «برنامه‌ریزی فرهنگی راهبردی در پرتو گفتمان اسلامی: سخنرانی حجت الاسلام دکتر سیدعباس نبوی در همایش بررسی ابعاد جنگ روانی علیه دولت نهم». ماهنامه برداشت اول، ش 2 (دی 1386): 52 – 53. - «بسیج و تکنولوژی اطلاعات». رضا کلهر، فصلنامه مطالعات بسیج، سال 10، ش 36 (پاییز 1386): 5 – 20. - «ثبات سیاسی و اقتصادی عامل پایداری رسانه‌ها». حمید مولانا، خوب‌اندیش [ویژه‌نامه چهاردهمین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها] (20 آبان 1386): 3. - «تأثیر رسانه‌ها بر روابط بین‌الملل». امیر دبیری مهر، روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 747 (26 دی 1386): 6. - «تأثیر روانی موشک‌های قسام بر ساکنان شهرک‌های صهیونیستی». عبدالرضا همدانی، فصلنامه عملیات روانی، سال 5، ش 17 (پاییز 1386): 171 – 180. - «ترویج دین از طریق تحریک عاطفه در رسانه‌های معاصر، در مقایسه با ترویج مبتنی بر تعقل در صدر اسلام». مهدی محسنیان راد، فصلنامه انجمن ایرانی مطالعات و ارتباطات، سال 2، ش 5 (بهار – تابستان 1386): 75 – 92. - «تقابل گفتمانی جنگ روانی و برجسته‌سازی وارونه علیه دولت نهم». فرزاد کلبعلی، ماهنامه برداشت اول، ش 2 (دی 1386): 45 – 47. - «تهدید نرم ابعاد و ویژگی‌ها». علی‌محمد نائینی، فصلنامه عملیات روانی، سال 4، ش 16 (تابستان 1386): 56 – 65. - «جنگ اطلاعاتی با حماس: گفت‌وگوی اشپیگل با امی ایالون رئیس شین بث». احسان تقدسی، روزنامه ایران، سال 14، ش 3855 (16 بهمن 1386): 13. - «جنگ تبلیغاتی امریکا در عراق». روزنامه همشهری، سال 15، ش 4438 (20 آذر 1386): 10. - «حضور رسانه‌ای القاعده گمانه‌ها و واقعیت‌ها». سعید حیدرپور، روزنامه ایران، سال 13، ش 3839 (26 دی 1386): 7. - «خشونت رسانه‌ها: مروری بر کژکارکردهای تلویزیون، موسیقی، نقاشی و سینما». حسین پایمزد، روزنامه همشهری، سال 16، ش 4457 (13 دی 1386): 17. - «درامدی بر مفهوم‌شناسی تحلیلی "اتحاد ملی"». مهدی مطهرنیا، فصلنامه مطالعات بسیج، سال 10، ش 36 (پاییز 1386): 21 – 40. - «دکترین امنیتی جنگ سرد: برداشت‌های ایالات متحده امریکا و امریکای لاتین از مفهوم امنیت». محمدعلی ضیایی، روزنامه جام‌جم، سال 8، ش 2209 (11 بهمن 1386): 10. - «دمکراسی، رسانه‌ها و اخلاق حرفه‌ای». حسن نمک‌دوست تهرانی، خوب‌اندیش [ویژه‌نامه چهاردهمین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها] (20 آبان 1386): 4. - «دیپلماسی افکارعمومی و جنگ روانی». محمدقلی میناوند، روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 738 (13 دی 1386): 6. - «رسانه‌ها و جریان‌سازی افکارعمومی». روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 738 (13 دی 1386): 6. - «رسانه‌ها و کارکردهای مدنی». محمدعلی فرقانی، روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 742 (20 دی 1386): 6. - «رسانه‌های اجتماعی ساختار آگاهی و عملیات روانی». روح‌الله احمدزاده کرمانی، ماهنامه برداشت اول، ش 2 (دی 1386): 48 – 51. - «رسانه‌های عالمگیر و امپریالیسم». روزنامه رسالت، سال 23، ش 6373 (4 اسفند 1386): 18. - «روابط بین‌المللی». روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 780 (7 اسفند 1386): 5. - «رویکرد ارتباطات بین‌المللی در دیپلماسی عمومی». حسام الدین آشنا، روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 742 (20 دی 1386): 6. - «سلطه مقاومت و تغییر فرهنگی». مهری بهار، فصلنامه انجمن ایرانی مطالعات و ارتباطات، سال 2، ش 5 (بهار – تابستان 1386): 93 – 107. - «سوژه‌هایی که خبرساز نشد: رسانه‌ها در سال گذشته خبرهای علمی را سانسور کردند». عمید نمازیخواه، روزنامه همشهری، سال 16، ش 4456 (12 دی 1386): 7. - «سهامداران تازه رسانه‌ها: نگاهی آسیب‌شناسانه به حضور طالبان و القاعده در عصر رسانه». سعید حیدرپور، روزنامه ایران، سال 13، ش 3838 (25 دی 1386): 7. - «شایعه؛ روشی تأثیرگذار در عملیات روانی». احمدرضا رادان، فصلنامه عملیات روانی، سال 5، ش 17 (پاییز 1386): 7 – 22. - «شناخت دشمن و راهکارهای روانی آن از دیدگاه قران». فصلنامه عملیات روانی، سال 5، ش 17 (پاییز 1386): 137 – 170. - «عکاسی جنگ: با نگاهی به مجموعه 6 جلدی Imposed war (جنگ تحمیلی)». محمود شکرانه، ماهنامه آینه، ش 3 (دی 1386): 10 – 11. - «عملیات روانی در عصر انقلاب اطلاعاتی». ترجمه حجت‌الله مرادی، فصلنامه عملیات روانی، سال 5، ش 17 پاییز 1386): 53 – 84. - «عملیات فرا روانی علیه دولت نهم و رویکردهای مقابله با آن». محمد ذوالعدل، ماهنامه برداشت اول، ش 2 (دی 1386): 39. - «فرهنگ در برابر فن‌آوری ماهواره‌ای». روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 713 (13 آذر 1386): 6. - «قبول دارم، تحت فشار هستیم: مدیر شبکه الجزیره در گفت‌وگو با سیاست روز». روزنامه سیاست روز، سال 7، ش 1882 (1 بهمن 1386): 9. - «گستره ژانرهای وسایل ارتباط همگانی افغانستان». پوهاند رسول رهین، خوب اندیش [ویژه‌نامه چهاردهمین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها] (19 آبان 1386): 8. - «مالکیت رسانه‌ای و روند دمکراسی ترکیه». روزنامه ابرار، ش 5485 (21 آذر 1386): 7. - «مبارزه ایپرا برای شفافیت رسانه‌ای». روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 753 (4 بهمن 1386): 5. - «مبانی نظری و عملی رسانه اثربخش و کارآمد». محمدحسین الیاسی، فصلنامه عملیات روانی، سال 5، ش 17 (پاییز 1386): 35 – 52. - «متقاعدسازی افکارعمومی در دکترین امریکا». روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 752 (3 بهمن 1386): 6. - «متقاعدسازی در رسانه‌های غرب». سیدحسینی محمدی نجم، روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 738 (13 دی 1386): 6؛ ش 745 (24 دی 1386): 6؛ 753 (4 بهمن 1386): 6. - «مدیریت پوشش منفی رسانه‌ای». الث ورث، جیمز دراموند روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 755 (7 بهمن 1386): 5. - «معنا، گوهر پیوند دین و رسانه: تحلیلی مفهومی نسبت دین و رسانه». حسین کاجی، روزنامه همشهری، سال 16، ش 4476 (8 بهمن 1386): 9. - «مقایسه کاربرد فنون جنگ رسانه‌ای در دو شبکه ماهواره‌ای العالم و الحره». خالد لویمی، فصلنامه عملیات روانی، سال 5، ش 17 (پاییز 1386): 85 – 114. - «منافع قدرت نرم». جوزف نای؛ ترجمه ناصر بلیغ، فصلنامه مطالعات بسیج، سال 10، ش 36 (پاییز 1386): 107 – 116. - «مهندسی فرهنگی و مظلومیت فرهنگ: گفت‌وگو با رئیس‌ حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی». اکرم محمدی، روزنامه خراسان، ش 16927 (5 اسفند 1386): 12. - «نقش استعاره‌ها در گفتمان سیاسی جنگ». سیدحسین محمدی‌نجم، فصلنامه عملیات روانی، سال 5، ش 17. (پاییز 1386): 23 – 34. - «نگاهی به نبرد تبلیغاتی امریکا و عراق: جنگ و دروغ». مهرداد خلیلی، روزنامه آرمان روابط عمومی، سال 3، ش 752 (3 بهمن 1386): 6. - «ویژگی‌های مدیران عملیات روانی استراتژیک». حجت‌الله مرادی، فصلنامه عملیات روانی، سال 5، ش 17 (پاییز 1386): 5 – 6. - «هژمونی و رسانه». سپهر دادجوی توکلی، روزنامه اعتماد، سال 6، ش 1583 (16 دی 1386): 8. - «هنر و رسانه در اسارت خواسته‌های نامشروع اسلام‌ستیزان غربی». جواد صبوحی، روزنامه قدس، سال 21، ش 5791 (6 اسفند 1386): 7. - «گونه‌شناسی عملیات روانی علیه دولت نهم». سیدمجید امامی، ماهنامه برداشت اول، ش 2 (دی 1386): 53 – 54. ».



    مقالات مجله
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 11149
    دفعات دیده شده: 11407 | آخرین مشاهده: 3 ساعت پیش